Job 21 van 31


Report this listing

Solliciteren



Payroll Administrator


Functie

Als medewerker van het sociaal secretariaat ondersteun je onze klanten bij alles wat met loon- en personeelsbeleid en -administratie te maken heeft.

Je zorgt ervoor dat de loonberekening en alle bijhorende documenten tijdig aan de klant wordt bezorgd:

o Voorbereiding en ingeven van prestaties

o Sociale documenten opmaken (loonbeslag, werkloosheid, SWT...)

o Berekenen van vakantiegeld, eindejaarspremie, sectorpremies, ecocheques

o Indien van ASR aangiftes;

Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klant wanneer die sociaal-juridisch advies wenst. Je zorgt ervoor dat zij steeds in regel zijn met de sociale wetgeving:

o Informatie opzoeken en doorgeven

o Loonoptimalisaties opzetten

o Opmaken van arbeidsreglementen en policies

o Opmaken van toetredingsaktes voor CAO90 of winstpremies

o Voorbereiding van een controle van sociale inspectie;

Je staat in voor de maandelijkse aangifte van de bedrijfsvoorheffing en de kwartaalaangifte RSZ;
Je staat de klant bij vanaf het aanwerven van een werknemer tot een eventueel ontslag:

o Dimona-aangiftes tijdig doorgeven

o Contracten opmaken

o Ontslagdocumenten opmaken

o Verbrekingsvergoedingen berekenen;

Je berekent de lonen van de zaakvoerders bij de klant;

Jouw profiel

Betrouwbaar

Klantgericht

Ondernemend

Verantwoordelijk

Collegiaal

Plannen en organiseren

Probleemoplossend vermogen

Nauwkeurigheid

Studie: bachelor in een financiële, economische of HR richting.

Noodzakelijke ervaring: je hebt reeds een eerste ervaring met loonverwerking achter de rug.

Kennis: Je beschikt over een grondige kennis van de sociale wetgeving, kennis van het loonpakket Prisma is een pluspunt.

Talen: Nederlands, basiskennis van Frans en Engels is noodzakelijk, kennis van andere talen is een pluspunt.

  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Solliciteren

Nancy Taets
0476957246
hr@bigc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht